HTML

Gamerzblog

Minden ami számítógépes játékokkal vagy informatikai lapokkal kapcsolatos.

Friss topikok

  • ths: háát nem tért vissza vagy nem fogom a fix tv - t. hiányoztok !!! (2010.09.08. 15:22) Leállt a Fix TV
  • BladeRyder: Mondod ezt te Tomi aki szintén 2x szólt hozzá és mindkétszer Hennel Ádámmal kapcs. :DDDDDDDDDDD ro... (2010.09.04. 14:24) Hennel Ádám és a Gamepress

Linkblog

2010.01.11. 12:43 gamerzblog

Hennel Ádám és a Gamepress

Emlékeztek még a Gamepress-re? Pár éve az egyik kedvenc oldalam volt. Minőségi játéktesztek, sok-sok filmkritika és barátságos hangulat jellemezte a lapot, ami egyszer csak megszűnt...

Most kaptam egy linket (köszönöm PatrikS!), ahol az egykori GP főnök Heno (Hennel Ádám) interjúi olvashatók.

A 2. fejezet itt az igazán érdekes, ott található a GP elődjeinek a története, meg a lapcsaládos sztorik. Valahogy az az érzésem hogy kicsit eltúlozták ezt a "Pc webes botrányok stb" beharangozót, de ettől függetlenül érdekfeszítő "kis" iromány. Ha az ott olvasott dolgok tényleg megfelelnek a valóságnak, vagyis hogy ennyi harc van a játékportálok közt akkor talán jól döntöttem hogy nem csatlakoztam egyikhez sem! Továbbá az 1. fejezetből kiderül hogyan alakul át egy játékos pénzes divatfanatikussá és miért jók Hennel Ádám szerint az Apple cuccok.

Kiknek ajánlom?

- Menő Apple rajongóknak

- Divatőrülteknek, sznoboknak

- Gamereknek akik bele akarnak látni a játékoldalak kulisszatitkaiba

A cikkek a www.hennel.hu címen érhetők el.

17 komment

Címkék: pc web ádám hennel.hu hennel gamepress heno


A bejegyzés trackback címe:

https://gamerzblog.blog.hu/api/trackback/id/tr711663402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BladeRyder 2010.01.16. 15:39:55

Gamepress team? Hennel Ádám? Azt hittem mikor összeomlott ez az egész szar lapcsalád eltűntek a sunyibaŰ! Erre itt vannak megint és még dőzsölnek. Annyi kárt senki nem okozott a játékmagazinoknak mint ezek!!!!4

Mikieger 2010.01.22. 00:07:16

Jó sokáig várt ezzel Hennel Ádám.. De nem rossz stratégia, mert ahogy néztem új magazint akar, és oda meg kell a hype. Ezzel a nagy önimádattal nem szimpi, de kurvára jól csinálja az tény...

OoOoOoOoOszabi 2010.02.17. 21:30:51

Bladeryder: nem tudom mi a bajod Hennel Ádámmal, én elolvastam egy részét a cikkeknek, lassan haladok most a 2. fejezetnél, mert kicsit zavaros az egész sztori, de ami az eddigieket illeti teljesen helyénvaló megállapításokat tesz (már ami a kultúrát meg divatot érinti).

Gamerzblog, nekem tetszett, köszi hogy felhívtad rá a figyelmem! :)

gamerzblog 2010.02.26. 03:23:47

Bladeryder: Nem hinném hogy bármi gond lenne vele! A GP nagyon fasza lap volt, mégis milyen károkat okozott szerinted?

Frici200 2010.03.11. 00:44:00

Nagyon kössz ezt a postot meg a Gyu félét is :) A Pcwebes lapok nagy kedvenceim voltak, remélem lesz folytatása!
Az interview pedig fenomenal :P

(hejjjjegy ideje már nincs frissítés a blogodon!..!)

gamerzblog 2010.03.14. 16:40:30

Szívesen! Lesz frissítés, csak edzőtáborban voltam :) Majd akarok írni még a nyári gameres táborozási lehetőségekről is.

Gyorshitel 2010.03.18. 17:22:32

Nah én is elolvastam, tartalmas iromány az szent. Viszont meglep hogy a pcw lapcsaládot abban a formában már nem indítja újra HÁ.

Igaz, lehet hogy már nem érné meg vagy nem hoznapénzt, nem tudom :)

gamerzblog 2010.03.20. 23:07:24

Én azt olvastam a kommentekben még tavaly hogy újraindítják, legalábbis Németh András ezt írta.

silenthill01 2010.03.21. 02:21:50

Mekkora poén most ezeket visszaolvasni :OOO uhh Gamepress.. cod2o stbstb.

Nem semmi így egy szövegben ez a sokminden, Heno papa jól összehozta,

de az télleg igaz hogy pártot szervez?

BladeRyder 2010.03.21. 15:30:21

Gamerzblog vicces vagy kitiltasz de azért a véleményem kérdezed?

Na mind1.

Rengeteg kárt okozott az h megcsináltak egy lapkiadót és oda bevonzották a kis lapokat aztán többoldalas szerződésekkel magukhoz láncolák őket és onnan már nem is lehetet kilépni.
Ez szted demokratikus?? Hennel áDám már akkor is egy nagy gonosztveő volt.
Én is olvastam h megint elindítják a pcwebet hát akkor megint mi lesz itt??? nem teccik ez nekem

gamerzblog 2010.03.25. 14:50:41

Nem tiltottalak ki, legalábbis nem szándékosan, látod már meg is oldottam :)

Nem tudom hogy miből gondolod hogy visszatérne a pcwebbel, a friss cikkében épp az ellenkezője van.

Koves 2010.03.26. 00:04:10

"de az télleg igaz hogy pártot szervez?"

Jah perszepersze már toborozza a kampánystábját pfff :D

Az új cikke eléggé odapirit a gémerlapoknak, ha ezt a régi Heno látná, most beszólna saját magának :D

svindler2 2010.03.29. 15:57:49

Idézet hennel.hu-ról:

"Amikor megszűnt a GamePress és vele együtt az egész lapcsalád, nem akartam én mást, csak pihenni. Persze a GP idején is viccelődtek azzal, hogy én mindig csak 11 óra után kelek fel, de ettől függetlenül rengeteg dolgom volt. Amikor megszűnt minden munkám, akkor ne tudd meg milyen furcsa, de egyben ijesztő is volt reggel felkelni. Semmi nem volt beírva a naptáramba, nem kellett egyik kiadóval sem tárgyalni, nem kellett cikkeket kiadnom senkinek, szóval semmi feladatom nem volt. Így hát több idő jutott a sportra, bepótoltam jó néhány filmet, sorozatot, étterembe, kávéházba jártam, divatbemutatókon vettem részt, lényegében így éltem egy éven keresztül. Aztán egyszer csak meguntam a semmittevést."

Bárcsak élhetnék én is így, bakker.

unnamed12 2010.04.12. 00:22:22

Köves nem ilyen cinikus dolog ez, vagy csak onnan éznve.

Hennel Ádám a Hitgy tagja, ahol Németh Sándor manapság állandóan arról beszél a tvben hogy radikális fiatalok és hogy ezen változtatni kell főleg a médián stbstb... ennek fényében a trendmagazin vajon mi lesz? nem tudni még, de ha elmegy a pártpolitikába akkor az szép lesz...

BladeRyder 2010.06.15. 15:21:08

@unnamed12: Bizony most már nyíltan vállalja: Lásd legújabb cikk: Trendmagazinon nem lesz pártpolitika

Közben megemlíti hogy keresztény értékek mentén... ami a valóságban mit jelent vajon? Cionista értékek?!

Tomi____ 2010.09.04. 12:30:35

B*szd meg, senkit nem zavar, hogy itt a Hennelt dicserok mint ujonnan regisztalt egy hozzaszolasos emberek?

K*rva nagy marketinget csinal ez a Hennel.

BladeRyder 2010.09.04. 14:24:03

Mondod ezt te Tomi aki szintén 2x szólt hozzá és mindkétszer Hennel Ádámmal kapcs. :DDDDDDDDDDD rolfmao

Emberek mostanában mintha csend lenne nem? Ennyire leköti HÁ-t a magazin?
süti beállítások módosítása